fredag, juli 31, 2009

Uppdatering

Hejsan hoppsan. Idag sov jag lääänge. Det behövdes nog men just nu är huvudet segt som kola. Fast igår var jag jäkligt sliiiiten när jag kom hem från jobbet. Var på sjukhuset total 14 timmar. Det var självförvållat men det kändes ändå i kroppen i slutet av kvällspasset. Jag hade ett helt galet sötsug hela kvällen på jobbet och var beredd på att springa hem och vräka i mig glass eller något annat så fort passet var slut. Fick skjuts hem och i bilen så berättade syster att dom hade varit på bräckboden och handlat kakor då grät jag nästan av lycka. Sedan kurade jag ner mig i soffan med världens största kakfat och såg en stund på liftarens guide till galaxen innan jag somnade.
Idag så skulle jag och syster åka och köpa en Bopit. De hade ingen i leksaksaffären men när vi stod därinne så meddelar ungen att hon aldrig såelat Monopoly! Hur fan är det möjligt? Speciellt min syster? Så då köpte vi ett och naturligtvis så vann hon. Ungfaaaaaaaaan
Nej nu ska jag baka kladdkaka. Tjohoj

Inga kommentarer: