onsdag, juli 22, 2009

Sova bort hela dagen

Det tråkiga med att jobba natt är att man verkligen sover bort hela dagen. Idag gick jag upp kl 16.30. Hurra! bara typ 4 timmar kvar innan man måste åka till jobbet. Sedan är man superpigg när alla andra har börjat bli trötta efter att ha varit uppe hela dagen. Tja jag hade i alla fall fått min adapter på posten under dagen och så har jag passat på att skicka in mina PADI papper något som jag borde ha gjort efter påsk men som har glömts bort! Så nu hoppas jag att jag får ett nytt kort snart på posten.
Ja det är väl allt jag har lyckats med det senaste dygnet. Det spöregnar ute och pappa är ute på golfbanan. Moahaha. Nej nu ska jag vara en snäll dotter. hahahahaha.
Har Kings of Leons- Use somebody på hjärnan. Har lyssnat sönder den stackars låten på datorn.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och börja göra mig iordning till jobbet.
Kram

Inga kommentarer: