söndag, juli 19, 2009

The proposal

Idag har varit en intressant dag. Jag har klippt gräsmattan här hemma. Jag har varit ute och sprungit en mil. Jag har en känsla av att detta kommr kännas i benen imorgon bitti. Sist men inte minst så var vi på bio och såg The Proposal. Sjukt rolig var den. Haha som jag skrattade. Det var en perfekt avslutning på helgen. Imorgon ska vi till Inet och skaffa en ny strömkabel till min dator. På något magiskt sätt går alla mina saker sönder så fort jag placerar dom i datarummet. Förra året var det min externa hårddisk som quote helt plötsligt bara dog unquote enl syster. Nu är det strömkabeln som har lagt av."det sa bara poff och så stängde datorn av sig och det gick inte att starta den igen" enl pappa. Helt otroligt. Så håll tummarna att det blir lätt att skaffa en ny kabel annars kommer inte jag in på min dator eftersom syster idag även använde upp batteriet.
Det var allt för ikväll. Ha det gött

Inga kommentarer: