lördag, juli 04, 2009

Men är det verkligen bara lördag?

Jag vill börja jobba! Nu klättrar jag snart på väggarna här hemma. när man är trött på att sitta vid datorn, titta på tv OCH läsa böcker så tycker jag att man officiellt är färdig med att vara ledig. En dag kvar!
Idag så har jag gjort allt ovan som vanligt och dessutom legat och solat på altanen.
Har ont i mitt knä från löpningen igår så det blir att vila idag. Haltar lite lätt omkring här hemma. Men det är inte så farligt. Man kommer ju ingenstans utan lite smärta. :P
Ska ta och boka lite flygbiljetter tillbaka till hösten ikväll tror jag minsann! Herregud såg att wizzair skulle ha 2500kr för dagen då jag vill åka. Kommer inte att hända! No no no! Inte för ett lågprisflyg. Men har spanat in att Malev är billigare alla dagarna som är aktuella så det blir nog det. Kram

Inga kommentarer: