söndag, juli 26, 2009

Tillbaka i gbg!

Halloj! Jäklar vad trött jag är! Bilresan och allt tär på krafterna. Dessutom borde jag sova lite för jag jobbar ju inatt men än så länge är det totalt omöjligt.

Har haft en trevlig helg med min familj. Operan-Italienskan i Alger var jättebra. Tom syster tyckte om den och då är det ett bra betyg. Före operan så åt vi middag ute vid läckö.
Idag så har vi fikat och åkt till Husaby kyrka. Jättefin kyrka. Vi tittade omkring uppe på kinnekulle och sedan avslutade vi Lidköpingsbesöket med en tripp in till Rörstrands. Där fanns det massa fina saker men inget som vi direkt behövde. Men det var kul att kolla i alla fall.
Avslutade hela resan med en Daimstrut. Så sjukt gott. Jag har varit sugen på det i flera dagar så det var en peeeerfekt avslutning!

Inga kommentarer: