onsdag, juli 15, 2009

Godmorgon världen!

Ja nu har jag vaknat upp. Väckarklockan ringde iofs halv två men har vaknat till lite nu på eftermiddagen.
Igår när jag gick till jobbet så utmanade jag vädergudarna med att ta på mig en klänning och sandaler. Naturligtvis spöregnade det imorse när jag slutade jobba. Otroligt lugn natt. Men jäklar vad segt det är mellan 03-05 på morgonen. Speciellt om det inte finns något att göra.
After worken imorse var trevlig. Vi båda var lite halvt döda men det var mysigt att träffas. När jag kom hem så skrattade pappa så tårarna rann och sa att det är bara hans stollunge som kan hitta på något så knäppt som afterwork kl 07 på morgonen! Men det var gott med juice. Annat behövs inte eftersom man är så trött i utgångspunkten.
Nu ska jag försöka få tag i E och se om det blir en tur till skatås till ikväll. Jag gissar på att hon kommer försöka smita ur vår deal. Men det ser vi snart!

Inga kommentarer: