tisdag, oktober 16, 2007

Tuesday!

Redan? Hjälp vad tog tiden vägen? Eller förlåt vart tog helgen vägen rättare sagt!
OKay sist jag informerade er vad som hände i mitt lilla liv så hade vi kommit till lördag dag! På lördag kväll så drog jag å Å till Dante för att lyssna på ett band från skolan som hade spelning! De var bra och det var mkt folk från just skolan där så det var lite småkul! Efter det mötte jag upp med J på ett födelsedagskalas och efter det igen så blev det cyranos! Man märker att åldern börjar komma krypande för shit vad jag var trött där på slutet! Söndag skulle ju då helst spenderats med att sova ut men nej det tyckte inte Ninas kropp som var spänd som en fjäder och vägrade sov så då var det bara att vackert gå upp och göra klart alla sakerna man stressade över! Ingen sömn med andra ord!
Söndag det som var kvar av dagen spenderades med en snabb handletur på Tesco och sen kom Å och S över för att vårt studiemöte! Vi var effektiva och sen åt vi middag och bara satt och snackade!
Måndag började som vanligt med racerfart och hjärnan var gelé när jag väl spatserade hem! Hjälpte J med internetgrejimojer ute på plaza och sen så fick jag tom middag lagad åt mig här hemma! Vilken lyx! Båda att slippa laga middag och det fina sällskapet=)
Ja idag tisdag! DÅ var det väl dags att sätta fart med studierna eller vad tycker ni? Jaja nu är updaten här på bloggen avklarad i alla fall!
Kram

Inga kommentarer: