tisdag, oktober 23, 2007

Trött inlägg

Hello!
Jisses vad trött jag är denna kväll! Jag vet inte vad det är som orsakar detta! Det är säkert åldern men jag orkar inte med lika mkt galenskap som jag bruakde! Idag har jag bakat bröd (jag börjar ju bli riktigt huslig haha vem kunde trott det) samt lagat lite middag! Ikväll blev det färsbiffar med fetaost och citronpotatis. Det var helt okay faktiskt. Tidigare idag så var jag nere i Arkad och handlade lite träningskläder! Det var välbehövligt! Men nu ska jag ta och diska upp för jag orkade inte ta all disk tidigare och sen ska jag nog krypa till kojs tror jag! Ledig imorgon med fy fasen vad skönt!
Tänkte ta kort på mitt fina bröd men jag hade inte tid till det och nu orkar jag helt enkelt inte! Äsch disken kallar lika bra att ta sig i kragen och få det gjort!
Godnatt på er

Inga kommentarer: