lördag, oktober 06, 2007

Snacka om bortkastad dag!

Jag är trött! Jag var trött när jag vaknade, jag har vart trött hela dagen! När jag blir trött så får jag automatiskt hjärnblock och ligger på ett IQ i nivå med en fiskmås! Detta kan alltså vara anledningen till varför jag misshandlade min tumme medans jag skruvade upp dörrarna till min billy! HUr det gick till vet jag inte riktigt men helt plötsligt började tummen droppa blod... Onödigt onödigt!
Hela eftermiddagen har jag gått runt i en dvala och småplockat men utan att få något ordentligt vettigt gjordt! Jag bestämde mig för en timme sedan att det var dags för en powernap men precis när jag hade börjat slumra till/somna så ringer Å. Då var det kört och lika bra att hoppa upp ur sängen!
Andra grejer som har hänt idag förutom att jag tyckte synd om mig själv och åt kanelbullar (försenad kanelbullens dag), hamnade i sockerkoma och skadade tallriken är att mitt vardagsrum återigen ser ut som ett varulager...
Men nu måste jag snart ta och hoppa in i duschen och göra mig iordning för afterparty ikväll!

Inga kommentarer: