torsdag, oktober 11, 2007

Höst?Men vad e detta?

Jag är helt chockad! På två dagar har det helt svängt om från sensommar med 20 grader till 12-15 grader! Nina är fortfarande i sommar-mode och fryser om fingrarna och nästippen! Funderar allvarligt på att bara lägga mig under täcket och gå i idé tills det blir sommar igen! Jag är inte gjord för vinter! Bu! Men för att göra saken bättre så tänker jag tända massa ljus och sätta på en bra skiva och slå mig ner i soffan och läsa en bra bok, dricka thé och höstmysa! Dag fyra på mitt nya liv! Applåder till mig själv även fast det är in i helvete svårt i vissa stunder! Men vad som inte dödar en gör en starkare! Men fyra dagar utan kaffe mm det är fane mig record!
Idag har vi varit upp på sjukhuset och klämt på patienter! Wow!
Sen hade jag Å och S studiemöte där vi organiserade oss inför söndag!
Nu var det höstmys som gäller!

Inga kommentarer: