söndag, oktober 21, 2007

Helg äntligen!

Ja idag var det minsann ingen skola! Det var väldigt skönt! Igår så blev middag med lite kompisar på Fönix till att börja med! Sen tog vi en promenad och visade Ss kompis från Kanada lite av centrum i Pécs innan vi drog oss vidare till Dante och Revelstones konserten! Dom var sjukt bra *applåder* och det var massa med härligt folk från skolan där!
Träffade lite long time no see vänner och sånt är ju alltid jättekul!
Efter det så drog vi en sväng till Cyranos där jag fick lite intressanta frågor... Tur att jag hade druckit ordentligt med kaffe så jag kunde hålla mitt ungerska temperament i schack för vissa grejer frågar du inte om! Men oroa er inte jag uppförde mig bra! Fast hade jag haft mindre koffein i blodet så hade knäppgöken åkt på en smäll *morr*
Idag har jag sovit ut! Fy fan vad skönt det var! Sen så fick jag ett ryck och började städa hela lägenheten så nu ser det i alla fall bättre ut än när jag började! Även om golven skulle behöva ett storsvep så kan det vänta tills imorgon eller dagen efter det;) Nu i eftermiddag är vi bjudna till våra grannar på middag! Ska bli kul! Kram på er!

Inga kommentarer: