tisdag, oktober 30, 2007

I'm alive

ja tiden går fort när man har roligt!
Syster yster är här och dagarna är fullspäckade med grejer för att underhålla henne! Det tar inte lite på krafterna tror att jag börjar bli gammal!
Var på IKEA i lördags och naaturligtvis var mina stolar slut! Morr morr morr! Jaja vad kan man göra i en sådan situation? Shoppa ljus och små dekorations prylar och allt annat trevligt som finns där! På söndagen blev det mer shopping fast denna gång til sster yster då stackaren knappt hade fått med sig några kläder alls för att mina sofföverdrag etc tog alldeles för mkt plats i resväskan! Igår måndag var det ju skolan för min del och efter skolan så följde jag med syster yster till frisören och satt och fick träsmak i rumpan efter 3 timmar där! Ska höra med henne om jag får lov att lägga upp en bild på henne så ni kan se hur fint håret blev! Nej nu måste jag göra mig färdig till skolan! kram på er

Inga kommentarer: