söndag, oktober 07, 2007

Schleten

Ja idag är jag inte på topp! Efter att jag hade väckt hjärnan med två koppar kaffe och pratat med lite folk på msn (älskar att internet finns i lägenheten igen) så tvingade jag mig själv iväg på en liten promenad ut till tesco för att handla lite vatten. Hittade där ute en vattenfiltrare eller vad man nu ska säga som filtrerar vattnet så det inte innehåller så mycket karbonater och kalcium vilket gör att kranvattnet är mindre gott här nere... Så nu ska förhoppningsvis kranvattnet smaka lite bättre för jag är trött på att släpa hem vattenflaskor...
Sen var det bara att diska upp disken som jag har förskjutit och plocka iordning lite, tvätta lite tvätt och nu har jag slagit mig ner med min EKG bok... det är segt, riktigt segt och inte blev det bättre att Tesco gav mig huvudvärk... Nu ska jag dock sätta fart så jag får lite gjort innan det blir att hoppa in i duschen och dansa iväg bort till Å för gemensam pluggning.
Hej hopp

Inga kommentarer: