tisdag, mars 29, 2011

Tired

Hej hej! Här sitter jag hemma vid skrivbordet och försöker vakna precis som jag har försökt göra den senaste timmen. Skulle egentligen sitta på biblio som vanligt men igår kväll hade jag noll motivation till att dra dit ut. Nu kan jag ju dessutom sitta och skrota här hemma i ett par mjukisbxor. Andra utkastet av min thesis är ivägskickad. Denna thesis kommer att bli min död, herregud vilken stress. Även fast jag insåg i november att det skulle bli stress så jag skrev det mesta av den då så håller jag på att gå under. Den blir liksom pricken över i när manhar sjukt mycket plugg, praktik och tenta framöver. Bläää. Men mitt liv är inte så miserabelt ändå för nu sitter jag som ett barn på julafton och bara väntar på att min underbara T ska komma fram till Pécs!!! yippieee! Hi! I'm sitting at my desk trying to wake up. I've tried so this past hour and it's not really working. Usually I'm sitting at the library this time of the day but yesterday I didn't have any motivation to go out to the library. Now I can sit in my comfy sweatpants the entire day! Sent the second draft of my thesis esterday for approval of my supervisor. Oh this thesis, it turns my hair gray and gives me a nice and pretty gastric ulcer. It's going to be the cause of death in my case. This stress.... It's killing me even though I realized in November that these months were going to be very hectic and wrote most of it then. But my life isn't that miserable because as we speek/ write I'm like a child waiting for santa Claus. My better half T is on her way back to Pécs. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!

Inga kommentarer: