tisdag, mars 01, 2011

1 Mars 2011

Redan mars! Jäklar här går tiden snabbt. Jag har haft en del att göra de sista veckorna och inte haft någon direkt motivation till något egentligen. Lite kämpa sig igenom dagen som den kommer. Men denna veckan har jobbar jag natt och dessutom har jag de senaste dagarna pratat med mina underbara vänner som jag saknar väldigt mycket. Igår kväll lossnade lite av allt som höll mig tillbaka. Nu kan jag lägga datavirus och allt annat som har hänt bakom mig och fortsätta full fart frammåt. Snart åker jag ner till Pécs och då är våren äntligen på väg. Det har varit en jäkligt kall vinter det är en sak som är säker.


Men när jag var riktigt nere så fanns det en sak som hjälpte. Semla med en kopp kaffe efter en slitig dag =)

March already? Oooh time goes fast. I've been buzy the last couple of weeks and didn't really have any motivation to do anything really. Just manage each day and not think about the next one. this week I'm working night shifts and during the past couple of days I've talked to my wonderful friends whom I miss a lot. Yesterday evening I feel like things where starting to loose up. It did all of a sudden not feel so hard and difficult anymore. So now I can leave computervirus and all other stuff that has been happening behind me and just continue forward. Soon it's time to return to Pécs and then finally spring is coming. It's been a really cold winter.

But one thing helped for sure. Swedish semla (the bun on the pic) and a cup of coffee after a long day =)

Inga kommentarer: