söndag, mars 06, 2011

So so tired

Efter ytterligare en nattpass vecka så är jag idag helt slut. Trots att jag har sovit som om jag gått i ide hela veckan så kunde jag inte somna igår kväll. Har ingen aning om varför men jag låg och läste, försökte sova, låg å läste försökte sova halva natten. Så när klockan ringde imorse så var jag dödstrött. Kokade mig en kopp kaffe och lade mig i sängen och drack små klunkar medans jag slumrade lite. det var helt sjukt. Skulle egentligen till gymmet idag men jag tror inte jag klarar det. Fortfarande trots två koppar kaffe helt jäkla konstig i huvudet. Well well imorgon är det nya tag. Sista veckan på int med praktiken...

After yet another week of night shifts I'm a wreck. Even though I slept like I was hibernating through the week yesterday I couldn't fall asleep. I took turns readíng and trying to fall asleep for half the night. It was weird. So when the alarm went off this morning words can not describe how tired I was. Made myself a cup of coffee and then went back to bed sipping the coffee while dozing off countless time. Crazy! I had planned on going to the gym today but I seriously don't think I can make it. Even though I have 2 cups of coffee in the system I still feel weird. well tomorrow is another day. Last week of the int med practice.

Inga kommentarer: