fredag, mars 18, 2011

Procrastination

Sitter här på biblio och drar ut lite på att börja plugga. Sitter å tittar lite på internet och läser tidning. Otroligt skönt med en liten mjukstart på dagen. Igår eftermiddag fick jag absolut inget gjort så jag befriade mig från plågeriet och åkte hem, tittade på shows på datorn och träffade min nya lilla granne. Han var absolut helt underbar. Vansinnigt söt! Perfekt kväll men tentan kommer närmare och närmare så nu får det skärpas till lite här. Måste ju se till att se ut som om jag är supereffektiv när T kommer till biblio. Han och jag har en "tävling" som går ut på att vi ska vara på biblio när det öppnar. Jag har "vunnit" två dagar i rad med han är en lurig en som helt plötsligt slår en om man blir för slapp.

Sitting here in the library and Im procrastinating a bit. Im looking online and reading todays paper... Very nice with an easy start to the day. Yesterday afternoon I didnt manage to do anything useful so I decided to stop the misery and go home and watch some shows. I also got to meet my new little neighbor and he was absolutely adorable. Soooo cute. Perfect evening but the exam is coming closer and closer so now I have to have some disciplin. I have to look superbuzy when T shows up at the library. We have a" competition" about who gets to the library first every morning. I have "won" twice but you'll never now. He is a bit tricky because all of a sudden he can beat you if you let your gard down....

Inga kommentarer: