tisdag, mars 08, 2011

Nervous

Känner mig bara liite nervös just nu. Har en stor och viktig dag framför mig imorgon och även om jag inte tänker säga något mer om vad den innehåller så känns det nervöst just nu. Avslutade dagen med en riktigt kliché. Rev ut hela garderoben för jag har verkligen ingenting att ta på mig. Vet inte hur många gånger ikväll jag har tänkt tanken varför är det inte höst och jag har ett jobb så jag tjänar pengar så jag kan handla nya kläder. Min mor höll på att skratta ihjäl sig när jag ringde i förtvivlan och sa att jag inte har några kläder. Hon var nämligen med och flyttade hem mig från Ungern och har dessutom hälften av min garderob hemma hos sig så hon vet att jag har alldeles för mycket kläder egentligen. Men just nu har de bra kläderna gömt sig. Riktigt väl.

Have a big day tomorrow. I'm not going to write what is going to happen tomorrow but I feel very nervous right now. Finished the day in a very girly fashion. Tearing out my entire wardrobe. I have absolutely nothing to wear. Really! I don't know how many times I've thought: why isn't it fall and I have a job and earning money so I can buy some nice clothes. My mom laughed so bad when I called her to tell her this giant problem. She helped me move from hungary and have half my wardrobe in her house so she knows for sure I have a lot of clothes. But all the nice ones have hidden themselves. Very well too....
Well wish me luck

Inga kommentarer: