tisdag, mars 15, 2011

Back to Pécs

Nu har jag förflyttat mig tillbaka till Gbg och ska idag flyga ner till Ungern igen. Härligt! Igår var jag för att få några sista papper underskrivna av en tidigare praktikplats och helt plötsligt utan förvarning så fick jag mig en liten anställningsintervju för ev ett par veckors vikariat i sommar. Det var jag totalt oförberedd på men det hade varit jättekul att komma igång och jobba direkt när jag kommer hem. Vi får väl se om de behöver någon personal.
Idag köpte min syster med sig american brunch från stan så det blev en festlig avslutning på sverigetiden. Nu är det Pécs och en h-vetes massa examen som väntar så nu är det fokus som gäller.
Ciao

I'm back in Gothenburg and later today I'm flying down to HUngary again Great! Yesterday I went to get some papers signed from an earlier practice and enden up with a employment interview. Completely unprepared. It was for a couple of weeks locum job this summer. It was a bit of a shock finding yourself in an interview but it would be fun to start working when I come home. Hope they need some extra employees over the summer!
Today my sister brought some american brunch with her from the city so my last meal in sweden was really good. Great end to my time in sweden. Now it time for Pécs and a hell of a lot of exams so now it's time to start focusing...
Ciao!

Inga kommentarer: