tisdag, januari 25, 2011

Rainforest

Idag så var det en helt okay dag på jobbet. Inte allt för mycket stress. En hel del papperarbete dock. Efter jobbet tog jag mig hem och slängde i mig lite middag. Därefter så var det dags att dra på Cykel 60 min activio intervall. Dvs intervall med pulsklocka som visades på en skärm. Det var gôr kul! Både att köra intervaller och att se att man inte kunde fuska. Saknar min pulsklocka men just nu har jag ingen aning om vart den befinner sig efter alla flytter de senaste året.
Sedan hem och packa för imorgon efter jobbet så är det dags att dra hem till gbg för möte där nere på torsdag.


Today was an okay day at work. Not to much stress but more paperwork. After work I went home and had a quick dinner. Then I went to Spinning 60min activio intervals. Interval with pulse watches displayed on a big screen. It was so much fun. Both doing intervals and seeing that you can't cheat with the pulse. I miss my pulse watch but I have no idea where I have it after all the moves the last year. After spinning I went home and started packing. Tomorrow after work I'm leaving for Gothenburg because on thursday I'll attend a meeting there...
All these commercial pamphlets where in my mailbox today. Just one day and you have a half rainforest in your mailbow. It's a good thing we are so concerned about the environment here in Sweden...

Inga kommentarer: