fredag, januari 28, 2011

In gothenburg

Igår var jag på ett jättebra möte. Njurtransplanttionscentrum här i Gbg hade regionsmöte med föreläsningar lunch etc. Det var jättebra föreläsningar bla om organdonation och trafficking så jag var jätteglad att jag fick möjligheten att vara med på detta.
Idag sitter jag och försöker fixa en hel del praktiska saker och ting. Skulle egentligen på ett annat möte idag men det blev inställt i sista minuten. Jaja sånt händer. Då kan jag följa turnustrekkningen på hemmaplan. Det har fortfarande inte kommit upp resultaten än så det är lite spännande.

Yesterday I was at an amazing meeting. The kidneytransplantcenter in Gothenburg had an annual meeting with lectures, lunch etc. There where some great lectures for example organ donation and trafficking så I was so happy I could participate in the meeting.
Today I'm sitting here trying to organize things. I was supposed to have another meeting today but it got cancelled in the very last minute. Well well what to do about that. I'm waiting for the results for norwegian internship to come up on the homepage. Still nothing...

Inga kommentarer: