onsdag, januari 12, 2011

I'm back

Nu har jag äntligen flyttat in i min nya lägehet. Jääklar vilken träningsvärk jag hade efter flytten. Det är otroligt skönt att kunna sova 1½ timme längre varje morgon och inte behöva fundera på om man ska hinna till tågen eller inte när man har slutat. Jag älskar min lilla lägenhet. Den är tiny men alla möbler passar så bra så bra så jag är lycklig. Denna veckan är jag på akuten. Det är full rulle hela dagarna. Ska ta och ställa mig och steka upp ett lass med pannkakor ikväll så jag kan frysa in dom och plocka fram när jag är för trött för att laga middag. Det var allt för nu!

Finally moved into my new apartment. I had soooo sore muscles after the move. It is so nice to be able to sleep 1½ hour more each morning and not have to worry whether or not I will finish in time to catch the train in the afternoon. I loove my apartment. It's tiny but all the furniture fit is really nice. This week I'm in the ER. So much to do all day but it is fun! Now I'm going to make some pancakes that I can freeze and take out whenever I'm to tired from work to prepare dinner. That's all for now=)

Inga kommentarer: