lördag, januari 22, 2011

Great start of the weekend

Imorse var jag uppe med tuppen (om han tog sovmorgon några timmar). Kl 10 så var jag på plats på gymmet för 60 minuter spinning. Det var ett härligt pass. Fick ner pulsen bra i återhämtningsfaserna och det kändes som om kroppen var med på noterna. Så efter passets slut så tog jag två km på löpbandet också. Skulle kunnat bli mer men jag hade tänkt att få in lite träning imorgon bitti också för att det var en sådan härlig start på dagen så jag höll igen lite. Det fick räcka för jag är ju inte direkt i mitt livs form just nu.
Promenerade hem via älven och det är en så otroligt vacker stad. Man blir så glad i hjärtat av den. Sedan var det dags att plocka fram skolböckerna. Det går segt men jag pluggar åtminstone=)

I woke up pretty early today (for being a saturday). At 10am I was on my spinningbike prepared fr 60min spinning. It was a great class. I got the pulse downin the recoveryphases and it felt that the body just accepted everything. So when the 60 minutes was up I went into the gym and did 2km on the treadmill. It felt like I could do more but I've already decided that I'm going to do some workout tomorrow morning as well because it was such a great start to the day. So I had to think about it and not overdo it since I'm not in the best shape ever.
On my way home I walked by the river and was just amazed of what a beautiful city this is. You get so happy just from walking around here. Then it was time to return to the books. Going slowly forward but at least I'm studying=)

Inga kommentarer: