söndag, januari 23, 2011

Oh what a day

Imorse var det så segt att ta sig upp ur sängen. Sedan satte jag mig vid datorn och hade ingen som helst lust att gå till gymmet. Kroppen var så där seg som den är precis före man får träningsvärk. Men jag släpade mig iväg och jag är jätteglad att jag gjorde det för nu har endorfinerna kickat in och jag är på strålande humör. Det blev 1km uppvärmning på löpbandet följt av 5 km ordentlig jogg/löpning. Det blev tid på 35 minuter vilket gjorde mig glad för jag sprang ju på 30 minuter 2009 och idag tog jag det lugnt. Känns som om formen börjar smyga tillbaka vilket är otroligt eftersom jag inte gjorde ett dyft hela december.

Efter löpbandet så blev det styrka med axlar, armar, bröst, mage, korsrygg, rygg och lår. Tricepsmaskinen dödade mina triceps så dom kommer inte vara användbara på ett par dagar känns det som. Nu ska jag ta och käka lite avocado och frukt och sedan sätta fart med böckerna. Ciao

It was so difficult to get up this morning. After finally dragging myself out of bed I just sat by the comouter and really didn't want to go to the gym at all. The body felt slow like it usually does before the ache sets in. But I managed to drag myself to the gym and I'm so happy I did. Endorfins are now flowing through the body and I'm in a great mood.

the result of todays exercise: 1km warm-up on the treadmill. 5 km serious jogging/running. The time for the 5km ended up 35 min and I'm happy because in 2009 I ran the same distance in 30 minutes and this time I took it pretty easy. I feel like I'm slowly getting back into shape which is amazing considering I didn't do anything at all during december.

After the treadmill I did some muscleexercises: shoulders, arms, pectoralis exercises. abdomen, lower and upper back and thighs. the tricepsmachine shredded my poor triceps into pieces so I won't be able to use them for a while=). Now I'm going to have som avocado and fruit and then it's back to the books!

Inga kommentarer: