tisdag, juli 06, 2010

Stupid tuesday!

Måndagen var helt okay och idag slog det ordentligt tillbaka. Jag kunde inte sova inatt tack vare min kära granne under mig. Kl 23 så bestämde han sig för att han skulle dra hem ett tag till där han nu kommer ifrån. Så han öppnade alla bildörrarna och körde på med musik så jag hoppade till basen i sängen. Sången var Try sleeping (oooh ironin där) with a broken heart. Jag fick nog och slängde upp fönstret och bad honom sänka musiken och han stängde snabbt av musiken och talar om för mig att tänkte resa hem en vecka. Efter detta så kan jag inte för allt i världen somna för jag var så irriterad så när klockan ringer 05.50 så är jag helt död. Detta uttnyttjar högre makter och det var helvetes mycket på jobbet med flera helt sjuka problem. Så det känns som om den här dagen ger mig magsår. Så nu ska jag bara koppla av och koka mig en kopp thé och ta det lugnt resten av kvällen, Samt ber till gud att det var sista gången det var en sån här dag!

Monday was completely fine and today it struck back with force. I couldnt sleep tonight thanks to my dear neighbor below. At 11 pm he decided that he was going to his hometown. So he opens all the doors to his car and blasted the music so loud I jumped in rhythm to the base in my bed. The song was Try sleeping (ooooh the irony of it ) with a broken heart. I had enough and threw the window open and asked him to turn the music down. He quickl shut it off and told me that he was going home for a week. After this little episode I couldn't fall asleep because i was so annoyed so when the alarm went off this morning I was a complete zombie. Of course the higher powers of the universe decides to take advantage of this and gives me hell at work. So many crazy problems! It feels like this day has given me an ulcer. So now I'm just relaxing and i'm going to make myself a cup of tea. I'm also planning to pray to the higher powers that this is the last time I'm having a day like this=)

Inga kommentarer: