tisdag, juli 20, 2010

Back again

Hej! Internet totalkraschade före helgen. Så noll kontakt med omvärden under helgen. Det höll sakta men säkert på att driva mig till vansinne. I lördags så var jag på middag hemma hos en kollega. I söndags så bestämde jag mig för att jogga ut till fyren här på ön. Jag total felbedömde avståndet ut till fyren och det slutade med att jag sprang dubbelt så länge som jag trodde jag skulle vara ute. Smaaaaaart. Envis som jag är så kunde jag ju inte ge upp heller.
Måndag så hade jag en killer träningsvärk, det spöregnade och bussen bestämde sig för att helt enkelt inte komma så jag fick i sista sekund kasta mig på cykeln. Cyklade i spöregn till jobbet och han precis kasta in mig i rummet före morgon mötet började. Högröd i ansiktet och en blandning av svett och regn. Yes! härlig start på veckan! Jag hade så ont i kroppen hela den dagen.
Nu är ni i alla fall uppdaterade =)

Hi! Total internet collapse just before the weekend. Zero connection to the outside world. It slowly and steady drove me crazy. Saturday: I went to dinner at a collegue's place. Sunday: Decided to run out to the lighthouse on the island. Completely miscalculated the distance out to the lighthouse and I ended up running twice as long as I intended. Cleeeever. I'm so stubborn I couldn't give up either.
Monday: My sore muscles almost killed me. It rained like crazy and the bus decided to simply not show up. So last minute I had to throw myself on the bike and bike to work in pouring rain. Arrived just as the morning staff meeting started, red as a tomato in the face and a mixture of sweat and rain. Yaaaay! Lovely start of the week. My body ached the entire day.
At least now you are updated=

Inga kommentarer: