måndag, juli 12, 2010

Sleepy

Herregud så trött jag är idag! Hela dagen har jag varit sjukt seg. Jag tror att det är spänningarna från sista tiden som börjar ta ut sin rätt på kroppen. Imorse bestämde jag mig för att ta bussen för jag var sjukt trött i benen efter förra veckans påfrestningar.
Totalt 8.4 mil på cykel plus två timmars hike är inte illa men det känns i benen. Fast just nu vill kroppen ut och springa men det är dåligt väder ute så det är väl tur det.
Nä detta har varit en jobbig dag så jag tror bara att jag ska krypa till kojs. Godnatt =)

Oh my god I'm so tired! I've been slow the entire day. I guess it's all the tensions taking it's toll on my body. This morning I decided to let my legs rest and take the bus. They felt really tired and I don't blame them. 84 km on bike last week plus 2 hrs hike. They are bound to be tired. Alhough right now my body wants to go out for a run so it's a good thing it's bad weather.
Alright this is enough after a hard day I'm going to bed! Goodnite=)

Inga kommentarer: