lördag, juli 24, 2010

J was here

Jag har haft besök!! Är så himla glad! Min underbara J kom och hälsade på mig en snabbis här i ES. VI har haft det så trevligt! Dessutom tog hon med sig det fina vädret så vi satt ute på min bakgård och drack öl i solen och bara pladdrade på om allt som har hänt sedan sist. Sedan fixade middag och fortsatte pladdret. Idag så tog vi bilen ut till parkeringen borta vid fyren och sedan gick vi en tur i området ut till fyren. Så himla härligt väder och knappt något folk. Underbart. Sedan efter lunch var det dags för J att dra igen =(. Det var helt underbart att ha henne här även om det var bara för en liten stund. Nu på kvällen har jag legat på bakgården i solen och vilat. Superhärligt!



I've had a visitor! I'm sooo happy! The wonderful J came for a short visit here in ES. We had a great time. She brought nice weather so we sat out on my backyard and drank beer in the sun and just talked about everything that's happened since we have been separated. Then we made dinner and continued the talking. Today we took the car out to the parking out near the light house and went for a walk around in the area. Such nice weather and barely any people. Wonderful! After lunch it was time for J to leave me again =(. It was wonderful having her here even for such a short period of time. This evening I've just been lying out in the backyard relaxing in the sun. Super nice!

Inga kommentarer: