tisdag, december 26, 2006

Lycklig

Idag är jag verkligen glad! Har trängts med folk störtsta delen av dan men det var det värt! Besökte stan och kollade på mellandagsrean och fick med mig hem ungefär fyra bekväma vardagsklänningar. En var jag bara tvungen att inviga under eftermiddagen!!!! Senare så tog jag pops och mamsing en promenad till B-plan och letade efter en DVD som mamsing ville ha! Fast det var enormt mycket folk överallt så fanns den ingenstans så när vi kom hem va det bara att ta bilen till movie line för att inskaffa den! Så när vi sitter och kollar på film så ringer H och D och hör om det är okay att de kommer över på en kopp kaffe! Öf cörse så blev det kaffe och kaktuslikör från malta! Mitt när dom sitter här så ringer G från sjukhuset och frågar om jag vill/kan jobba! Så nu i övermorgon så ska unga fröken Andersson iväg till det stora sjukhuset och jobba!!!! Wow vad glad jag blev!!!!
Nu har vi sett klart filmen och jag har krossat min kära syster i Spank the monkey! En perfect kväll helt enkelt så nu ska unga fröken Andersson sova! Mjau och godnatt

Inga kommentarer: