torsdag, december 21, 2006

Glöggkidnappning!

Ja igår var det en väldigt upptagen dag! Hämtade upp I hemma och sedan gick vi ner till stan för att se efter julklappar! Tog en snabbfika på Fröken Olssons (fylla på koffeinnivåerna) och fick sällskap av J! Tvingade ner dom till Nordstan där de höll på att gå under eftersom de var tvugna att följa med mig in på både Kappahl och Lindex samt att hela Göteborgs befolkning befann sig därinne! Men vi tog oss ut därifrån och jag och I forsatte hem till A där vi fick gott julgodis! Sedan gick moi, I och A hem till och där väntade vi på E. Jisses vad många olika bokstäver det blev i detta inlägget;)
Sedan drog truppen vidare till Chalmersbiblioteket och kidnappade R och bjöd in oss själva till hans lägenhet där vi värmde glögg och åt pepparkakor! Det var väldigt mysigt!
Efter våldgästningen så åkte E, A och jag vidare till Réka och tjejkväll! Kände inte några fler där men de var väldigt trevliga men jag var trött efter den långa dagen så jag drog hem tidigt!

Inga kommentarer: