tisdag, december 05, 2006

Frihet!!!!

Nu är det värsta över för den här gången! Det är faktiskt skönt för jag tror inte jag skulle fixa fler dagar med sådan obeskrivlig stress! Vid en punkt idag så tittade K på mig skakade på huvudet och kom sedan med vitamin brus, kaffe och tomatsoppa, och sa till mig att jag kommer inte överleva dagen i det skick jag är i nu! Så det var energibombseffekt hon var ute efter och det funkade faktiskt bra! Jag lever ännu!
Senare när jag var i skolan så mötte jag J och E och de hade sett artikels som tydligen är publiserad nu! Det var ju superkul! Verkligen kul!
Men nu är dagen över och det är dags att sjunka ihop i stolen och rent ut sagt dö!
Prinsessan Nina abdikerar ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ovan nämnda kombination verkar va den rätta slutspurtsmedlet för plugg....o sen slappa :)

precis rätt najn

själv tränar jag flitigt(klättring, squash, skate, simning) för att hålla mig frisk (när alla andra e sjuka) har funkat fint , hittils....ta i trä
börja med klättring vetja! :)

syns hemma snart? kram!