fredag, december 22, 2006

Dan före dan

före dopparedan!
Idag var det egentligen meningen att jag skulle gå och möta E och A på stan för mer julklappsshopping !!! Men jag somnade sent och blev väckt mitt i natten av Chanel som jamade ute i hallen. Sen tog det så lång tid före jag kunde somna om så när väckarklockan ringde och det var dags för mig att göra mig iordning för stan så insåg jag att jag inte orkade trängas med massor med folk på stan! Eftersom jag stannade hemma så var det naturligtvis jag som svarade i telefon och fick uppdraget att börja med julstädningen! Så det var bara att sätta igång och sedan så kom E och A hem till mig för lite fika! Mysigt! Sen när mamma och pappa kom hem så lagade vi middag och jag bakade en banankaka! Sedan blev det lite diskussioner om pappas 50års fest och bordsplacering. Enligt den preliminära bordsplaceringen så hade jag blivit placerad vid barnbordet och just nu gör jag allt som är möjligt för att slippa undan detta öde! Gjorde min egen variant av bordsplaceringen och nu är det bara att vänta och se vad svaret blir hos de högre makterna! Jag skulle vara himla tacksam om jag kunde slippa undan detta!
Well nu får jag återgå till julförberedelserna! Kraaaam

Inga kommentarer: