lördag, december 23, 2006

Julstyr

Idag har här pyntats och bakats i all oänderlighet! Vi har gjort ett egenhändigt pepparkakshus, julkakor, Jansons samt julskinka. Sedan har jag langat ut all pappas sprit som han fick ut i boden där den ska hålla sig kall... Jäklar som natta och jag sa i fredags innan föräldrarna kom hem och vi var ensamma med all sprit: Natta du bjuder in 10 av dina kompisar och jag bjuder in 10 av mina så säger vi att det var 22 pers som delade på spriten men eftersom inga utav dina kompisar dricker så blir det bara till mig och mina egentligen. Mycket bra idé men det blev inget improviserat houseparty men men vi tar det nästa gång...
Nu har jag monterat ihop julgranen helt själv *stolt*
Nu ska jag gå å leta reda på mitt vinglas som jag har lämnat någonstans i huset. Pappa kallar mig alkoholmissbrukare för att jag missbrukar alkoholen genom att låta den stå någonstans;)
Haha det låter verkligen som pappa e alkoholist men så ör inte fallet.. Så länge han inte dricker mer än mig är jag lugn;)
Kram

Inga kommentarer: