söndag, december 03, 2006

Första advent!

Hjälp vad tiden går!!!
Det var ju sommar...igår??? Men jag är ju iofs helt totalt dagsvill nu för tiden igår tog det en 5 minuter för mig och k att komma på att det var lördag!! haha snacka om lost! Ingen av oss hade någon som helst koll! Sen har Nina sett sitt nya kall! Tolk! Igår var tolken Nina i farten och jisses en sån massa språk det blev ;)

Men men. Idag är jag trött och sliten! Gick upp och började plugga nästan på stört och har pluggat non-stop fram tills nu (-en halvtimmes middagspaus)...Hjärndöd!!
Dessutom ska jag iväg nu klockan 7 och förbereda ett föredrag som skall hållas imorgon om Thé...Suck suck suck

Dessutom blev jag väckt precis när jag hade somnat av ett par marodörer som vrålar in i öronen Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina det är Koooooooooooooooooooooorsika låten!!!!!
-What??? Nina är helt lost men det hindrar inte marodörerna som säkert trycker upp mobiltelefonen mot högtalaren så hela min lägenhetsbyggnad kunde höra låten....
Sedan att de inte hörde vad man svarade gjorde inte saken bättre...

Nej nu e det dags att hoppa ut genom dörren=)

Inga kommentarer: