söndag, februari 06, 2011

Sunday

Sitter här i vardagsrummet och leker lite med pappas iPad. Finurlig mojäng är det i alla fall. Det underlättar att man numera slipper att slåss med syster om datorn nere i datarummet i alla fall. Jag hade otroligt kul igår kväll! Gillade pjäsen och var väldigt imponerad av min syster. Nu är jag iofs väldigt partisk eftersom min syrra är med men jag gillade det.
Ska snart dra mig upp mot TH igen precis som förra veckan. Ååååpka tåg det känns som om det är det jag gör på helgerna numera. =)

Im sitting here in the livingroom playing with my dads iPad. Funny little thing and extremely convenient. Now I dont have to fight with sis for the computer. I had a very good time yesterday! Liked the play and was very inpressed with my sister.
Im soon getting ready to return to Trollhättan just like last weekend. Sitting on a train thats how I spend my weekends.=)

Inga kommentarer: