torsdag, februari 17, 2011

meet my friend coffee

Gårdagen var hemsk verkligen. Jag hade klipptid kl 13 och efter en tuff natt så fick jag bara 3h sömn. Jag försökte lägga mig igen och ta en liten eftermiddagslur men det gick verkligen inte. Så igår spenderade jag dagen som en sengångare med världens största mörka ringar under ögonen.
Sedan blev jag inte bara nyansen blondare som jag bad om utan närmare gränsen till platina blond. Haha vi får se hur många fler patienter som antar att jag är en sjuksköterska efter det här. =). Nu ska här drickas kaffe! Ciao

Yesterday was horrible. I had time for a haircut at 1pm. after a very heavy night it ended up with me getting 3 hrs sleep. I tried to go to bed for an afternoon nap but I really couldn't fall asleep. So I walked around like a sloth with the worlds biggest bags under my eyes. at the hairdressers I also became BLOND. I asked for just slightly blonder than I was and ended up with something close to platina blond. Hahaha let's see how many more patients assume I'm the nurse after this ;) Now I'm going to have a huge cup of coffee.

Inga kommentarer: