lördag, februari 12, 2011

Night shift

Jag är helt färdig efter en vecka på akuten. Nu har hört det förr jag säger det bara igen... Sitter just nu och försöker hålla mig vaken eftersom jag ska gå nattjour nästa vecka. Börjar kl 20 imorgon och då är det kanske lite gôtt att inte vakna 08 som jag gjorde idag. Jag har mest suttit och pluggat idag. Hade egentligen planerat att gå iväg och träna men det var helt omöjligt att få mig själv att gå dit så jag gav upp. Kroppen ville ingenting idag men det var superfint vinterväder efter gårdagens snöstorm så jag gav mig ut och gick hälsans stig här i TH. Tog med mig min kamera och fotade lite på vägen för att underhålla mig själv. Det var superhärligt.



I'm a wreck after another week in the ER. I know you heard it before I'm just mentioning it again. Right now I'm sitting and trying to stay awake because I'm going to have the nightshift next week starting tomorrow.
I've mostly been trying to study today. I had planned to go and workout but I couldn't get one bone in my body to walk in the direction to the gym so I gave up. It was nice winterweather outside after yesterdays snowstorm so I went out for a walk on the track of Health here in Trollhättan. Brought my camera and took some pics on the way. It was a really nice walk!

Inga kommentarer: