tisdag, februari 15, 2011

Hello!

Jag är redo för ytterligare en natt. Igår var lite seg. Först väcktes jag flera ggr av att jag fick sms under dagen. Men det var mitt eget fel eftersom min trötta morgonlogik var att jag inte kan stänga av ljudet för då skulle jag inte höra väckarklockan(det hade varit ett alternativ att sätta mobilen på flight mode som jag brukar göra när jag ska sova på dagen men men). Sedan hade jag tvätttid från 12-16 så jag var tvungen att gå upp vid 13 för att hinna tvätta. Så summan av kardemumman var att det gick lite långsamt igår. Men idag har jag sovit länge och tagit igen förlorad sömn och är redo för ytterligare en ny natt.

I'm ready for another nightshift. Yesterday was a biiit slow. First I woke up several times during the day due to text messages. That was my own fault since in my tired morning haze I had this brilliant way of thinking: I thought that I couldn't turn the sound off on my phone because then I wouldn't hear the alarm when it went off (of course I could just have turned the phone into flight mode as I normally do when I'm sleeping during the day...). Then I also had time in the laundry room from 12-4 so I had to get up at 1pm to have time to do some laundry. So yesterday everything went a bit slow. But today I'm fit for fight. I've slept in and caught up with lost sleep and I'm ready for another nightshift.

Inga kommentarer: