lördag, maj 08, 2010

Rutiner and goodbye

När jag som kvällsperson vaknar av mig själv kl 06.00 på en lördag så förstår ni alla att det är något som är fel. Allvarligt fel;).
Det har varit tomt här på bloggen ett tag nu men efter min lilla stomach bug så har jag verkligen inte haft tid att tänka på något annat än att plugga. Det passade verkligen inte att vara sjuk. Så igår körde jag 8-21.30 på biblio när jag äntligen hade tillräckligt med energi i kroppen att sitta så länge.
Om en halvtimme så är det dags att signa up till exams. Då tror jag att jag kommer bli ordentligt stressad. Men det är i alla fall perfekt studieväder idag med 24 grader regn! Strålande!
Eftersom jag kommer ha otroligt mycket att göra i en månads tid nu så kommer blogginläggen komma väldigt sparsamt! Ja alla gamla läsare vet vad som gäller=)
Vi hörs! Förhoppningsvis är det bara en månad kvar tills jag är klar med mitt femte år=)

Inga kommentarer: