torsdag, maj 20, 2010

Fascinerande på biblio

Igår när jag satt på biblio och pluggade så kom det en asiatisk kille och satte sig jämte mig. Jag blev så fascinerad av honom att jag knappt kunde koncentrera mig på mina egna notes. Hans textbok var skriven på tecken(vet inte om det var kinesiska eller japanska tecken) och såg ut att vara den roligaste boken någonsin med bilder och teckningar och färger. Jag förstod efter ett tag att det var en medical chemistry han läste och blev då ännu mer intresserad eftersom boken faktiskt såg ut lite som en sagobok. Häftigt.
Dessutom satt han och skrev notes med tecken i en rasande hastighet, så fort har jag inte sett någon skriva tecken tidigare. Dessutom hade han världens disciplin. Jag fick nästan dåligt samvete så himla strukturerad som han var! Helt otroligt! Nej honom diggade jag starkt han får gärna sitta jämte mig fler gånger. Dessutom vill jag också ha sådan söta textbooks. Då kan det ju aldrig bli segt att plugga!

Inga kommentarer: