fredag, maj 21, 2010

Day off

Igår hade jag min femte examen 5/10. Endocrinology. Halvvägs igenom alla exams och det är bara första veckan i den officiella examensperioden. Därför tog jag ledig från studierna igår efter examen. Det var välbehövligt för jag var otroligt sliten efter den starten. Dessutom har jag ju 4 hela dagar tills nästa examen. Det är ju hur mycket tid som helst!
Igår så rensade jag själen och lägenheten. Städade den mycket mycket mycket smutsiga och framför allt stökiga lägenheten. Efter det gjorde jag något jag inte kan komma ihåg att jag har gjort själv hemma förut. Fyllde upp vatten i badkaret och använde det som ett enormt fotbad med en kopp kaffe och en ansiktsmask. Det var väldigt avkopplande. Jag gillar inte att bada i badkar, föredrar snabba duschar men detta var verkligen perfekt. Hade dessutom lite badsalt från Spa partyt kvar som jag hällde i.
Superskönt! detta måste upprepas nästa gång jag har tid och ett badkar:P

Inga kommentarer: