tisdag, maj 25, 2010

6 down

Imorse så hade jag examen i pulmonologi... När jag skriver imorse så var det verkligen imorse. Examen var enl ETR scheduled att start 07.30!!! Herregud detta är ett skämt tänkte jag men såg till att vara på plats i tid och mycket riktigt 07.30 on the dot så blev vi inkallade av professorn. Herregud det är plågeri att stiga upp så tidigt. Jag är så trött nu. Men T är på väg hit och vi ska beställa hem lite mat nu och sedan sätta tänderna i nästa examen. Nu är det bara 4 more to go. Fy sjutton vad det är slitsamt med så här många tentor. De första åren så har man ju typ 4-5 st eller något. Det är vad jag har kvar innan jag är klar...
Men nu har det fina vädret kommit hit också! Lite sol blir det på balkongen innan det är dags att krypa tillbaka till böckerna...
Kram

Inga kommentarer: