tisdag, november 10, 2009

Zumba igen

japp ni läste rätt. Efter att ha blivit stel som en pinne av träningsvärk så fick vi gå och skaka loss på lite muskler efter sista lektionen för dagen. Som för övrigt var extrakursen i ortopedi. Alla var så sjukt trötta och flummiga att läraren inte fick en syl i vädret. Men vi provade på artroskopi på en docka i alla fall.

Tja vad mer kan man säga. Schemat är fullbokat varena minut av dagen. När man kommer hem vid halv nio så finns det inte mycket man kan göra förutom städa upp lite och göra lite kvällsmat. Men jag är mycket stolt över att jag har hunnit tvätta en maskin tvätt i alla fall.
Dom håller på att byta ut 200ft sedeln till mynt istället här i Ungern. Jag gillar det skarpt. Myntet är så fint att jag blir ledsen när jag måste lämna ifrån mig det i affären. Tänk vad mycket pengar jag kommer spara på det här! Eller nja jag måste ju slösa pengar för att få fler 200 mynt. Det kommer bli dragkamp vid disken i affären. Nina på ena sidan och en stackars ungrare på den andra som undrar varför idioten vägrar släppa taget om myntet....

Inga kommentarer: