söndag, november 29, 2009

Första advent.

Då var det helt plötsligt söndag. Första advent. Det har varit ett par riktigt konstiga dagar. Vaknar och tror att det inte har hänt och sedan kastas man tillbaka till verkligheten lika brutalt. Jag tänker inte skriva mer om denna händelse här i bloggen. Det känns inte rätt. Men jag vill ändå tacka alla som har skickat sms, ringt,mailat och kommenterat på bloggen. Det värmde väldigt i all röra.

Så igår tog jag och mina kompisar och försökte få lite julkänsla (tro mig den är långt borta) och hade julpyssel hemma hos mig. Vi bakade ett ton pepparkakor och drack glögg och lyssnade på julmusik. Det var hur mysigt som helst. Jag är väldigt lyckligt lottad som har fått så fina vänner här nere. Det bästa med att plugga här nere. Lätt.
Nej nu ska jag försöka rycka tag i mitt pluggande som har halkat lite efter de senaste dagarna. Kram på er alla!

Inga kommentarer: