söndag, november 22, 2009

Härlig dag i BP

Herregud vad skönt det var att komma ut från Pécs en dag. I love this place men ibland så behöver man lite andningsrum. Jag och D hade världens bästa dag i BP igår! Från att tokshoppa på HM till underbar lunch på Vapianos. Scampi e spinachi biofusillini. Mums.
Sedan gick vi till Soul och avslutade rundan på Vaci u på Stradivarius.
Efter Vaci så drog vi till Örs Vezer tere och Arkad samt IKEA.
Alltså man glömmer lätt mellan gångerna hur underbart det är att "komma hem" till IKEA. Jag var beredd på att mycket pengar skulle spenderas i swedish food store men det är verkligen något som klickar till i huvudet när man ser Singoalla/Ballerina, flädersaft och lingonsylt.
Programvara: SVENSK laddar.... .... .... ...
Nej nu ska jag sätta på lite musik i högtalarna och ta tag i dagen som är kvar på helgen.

2 kommentarer:

Loverboy sa...

fattig student hör jag=)

Nina sa...

ja dessvärre... men jag har skorpor med kardemumma så jag klarar mig :P