fredag, november 06, 2009

Värdar

Igår så kom min hyresvärds brorsa och hämtade hyran. Han är jättesnäll men ibland så är det lite irriterande att han aldrig vill gå när han är här. Igår så öppnade jag för honom och kom ut med pengarna i hallen, ger dom till honom och säger att jag sitter och pluggar... = Tydliga signaler att idag har jag inte tid.
Han tar av sig skorna kommer in i vardagsrummet (men hallå) och frågar om jag vill se bilder på hans nya bil (neeeeeeej!!). Bilen var fin.
Det tråkiga är att båda han och mina hyresvärdar är verkligen sweet och om något slutar fungera så får jag hjälp jättefort och så. Man känner sig så elak när man blir irriterad.

Idag har jag en rolig dag framför mig. Nu på morgonen så ska jag plugga lite hemma. Obstetrik närmare bestämt. Sedan blir det gastrolektion på sjukhuset. Efter det så ska jag gå och klippa mig (yaaaaay). Sist men absolut inte minst så blir det födelsedagsmiddag för D på texmex!!!

Vad tror vi? Är det bra att det är dags att klippa sig kanske? Har ser vi den så kallade löshårseffekten (som B kom på) när mitt underhår växer som gräs jämför med resten. Ska bli intressant att se hur det blir den här gången eftersom min frisör enbart talar ungerska. Nem kerek a löshår =) haha

Inga kommentarer: