torsdag, november 19, 2009

Swineflu in my deltoid

ja idag var det äntligen dags att få vaccinationen mot svininfluensa. Känns otroligt skönt. Inte bara för att många är sjuka utan också för att jag spenderar så mycket tid på sjukhuset bland folk som faktiskt kan dö om dom får influensan. Så nu slipper jag känna mig som en dödsängel i alla fall! Han som gav mig sprutan var seriöst den bästa någonsin. Kände inte ens sticket jag var så jäkla förvånad.
Vad har annars hänt idag. Hmmmm vi satt och tog en kaffe mellan obstetrics och family medicine på Paulus uteservering. Uteservering i slutet av November det ni! Visst var man tvungen att ha jackan på men det var absolut inte kallt. Underbart!
Nu ska jag plocka iordning här hemma. Imorgon blir det nidplugg på biblioteket hela dagen!

Inga kommentarer: