lördag, december 04, 2010

Weekend

Wow det var verkligen ett tag sedan jag uppdaterade nu. Mitt pendlande gör att jag inte har så himla mycket energi över när jag kommer hem (är borta minst 12 timmar hemifrån varje dag). Dessutom har ju temperaturen legat på mellan -9 till -12 grader varje dag så det har varit jäkligt kallt att stå och vänta på bussen 05.30 varje morgon.
Åter till idag. Idag har jag och syster varit på kurs och börjat lära oss grunderna i klättring. Det var verkligen superkul men jag kommer nog ha ont på diverse underliga ställen imorgon. Efter det gick vi lite på stan och avslutade dagen på Jul på Liseberg. Men nu ska jag bara ta det lugnt hemma och tända en brasa och ta det lugnt för jag är helt slut efter dagen.

Wow It's been a while since my last post. My commuting everyday leaves not too much energy left once I get home. BEsides the weather has been really cold with temperatures around -9 to-12 degrees every day. So it has been very cold waiting for the bus 5.30 am each morning.
Back to today. Me an sis have been away on a course in indoor climbing. It was so much fun but I think it will hurt in many werid places tomorow. After that we walked around in the city and ended the day with Christmas at Liseberg (our amusement park). These we watched the iceshow walked around in the christmasmarket and just had a great time.
Bt now it's time to relax. I'm so tired after this day. So we are going to lit a fire and just relax.

Inga kommentarer: