onsdag, december 08, 2010

On the train

Sitter på tåget på väg mot Göteborg! Det har varit en intensiv och tung dag så jag är stentrött. Tyvärr kan jag inte heller bara gå hem å lägga mig i soffan som jag helst vill för jag har lovat att stå i kassan på en dansshow. Det ska bli kul i och för sig och jag piggnar säkert till när jag väl kommer fram dit. Det är bara att hoppa på spårvagnen direkt från bussen och ta sig dit! Ha en trevlig kväll!

I'm on the train on my way to Gothenburg. It has been a very intense and heavy day today so Im dead tired. Unfortunately I can't just go home and throw myself on the couch as I want to as I've promised to be a cashier at a danceshow. It going to be fun once Im there though. I'm going to jump on a tram straight from the train and go straight there! Have a nice evening!

Inga kommentarer: