söndag, december 05, 2010

Sunday

Sitter här och tycker det känns som om klockan är 20-21 på kvällen och så är den inte ens 17. Det är helt stört hur trött jag är. Har varit och handlat med mor mitt på dagen. Bland annat nya skidbyxor till mig. Sedan köpte vi tshirts som vi ska använda och trycka på. Resultatet får ni se nästa vecka om jag knäpper några bra bilder på det.
Nej nu vet jag inte vad jag ska göra. Är lite rastlös men vill njuta av det sista på helgen ändå.

Uppdatering: Pappa kom precis hem med tre vuvuzelor. Känd från VM i Sydafrika. Det kommer inte bli många tysta minuter hemma...

I'm sitting here and it feels like it is 8-9pm though it's not even 5pm. I'm very tired so I hope I can fall asleep later. Went shopping with my mum today. We bought some new skipants and white tshirts that we are going to make prints on. I will show you the results next week if I get some pics of it. I don't know what to do right now, I'm a bit restless but want to enjoy the rest of the weekend as well.

Update: Dad just came home with three Vuvuzelas. Famous from World championchips in South Africa. There won't be too many quiet minutes home anymore...

Inga kommentarer: